Hey Arnold! Fansite
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hallo allemaal!

2 posters

Go down

Hallo allemaal! Empty Hallo allemaal!

Post by Annemiek Sun Feb 15, 2009 12:22 pm

Hoi!

Ik ben Annemiek. Ik ben de beheerder van dit forum en ik heb de website gebouwd. Ik ben 24 jaar. Toen Hey Arnold! voor het eerst op Ketnet werd uitgezonden was ik ongeveer 12 jaar. Ik was direct fan van de serie, zat elke dag om 6 of 7 uur voor de tv, en ik keek elke dag op teletekst welke aflevering er kwam, en als het een Helga-Arnold aflevering was dan nam ik hem op op video.
Ik heb in totaal een stuk of 6 video's thuis staan. Allemaal helemaal kapot gedraaid. Ik was dus ook heel blij toen ik zag dat de afleveringen op internet stonden.

Vroeger was ik altijd erg slecht in engels. In alle talen eigenlijk..
Ik haalde onvoldoendes.. kreeg bijles.. maar niets leek te helpen.
Maar toen ik Hey Arnold! ging kijken, en nog eens, en nog eens.. ging het steeds beter!
Uiteindelijk kende ik bijna elke aflevering uit mijn hoofd.
Nog steeds kan ik hele scenes meepraten, en mijn engels is nu erg goed, ik haalde uiteindelijk 8-en en 9-ens.

Ik zie heel veel van mezelf in Helga en Arnold, daarom ben ik zo gek op de serie..
Arnold.. always doing the right thing, always looking on the bright side.. Altijd aan het dromen.. En heel creatief.
En Helga.. met een vader als Big Bob.. een grote bullebak, altijd aan t vloeken en stressen en geen manieren.. Hobbys zijn belangrijker dan het gezin.. En zelf is ze eigenlijk best verlegen, bang dat ze gepest wordt door haar klasgenootjes, en daarom doet ze alsof ze heel ruig en gemeen is, en alsof ze Arnold niet mag. But deepdown.. Wink
Ik heb dan wel geen altaars gemaakt, maar verzamelde wel foto's, kon urenlang naar iemand staren.. en als ze dan keken draaide ik me snel weg hahaha RollEyes
Annemiek
Annemiek
Admin

Female Number of posts : 518
Age : 39
Country : Netherlands
Favorite character : Eugene <3
Registration date : 2009-02-09

Hey Arnold! Role Playing Game
Character Character: Eugene

http://www.ABCreatief.com

Back to top Go down

Hallo allemaal! Empty Re: Hallo allemaal!

Post by agshepherd Thu Feb 26, 2009 10:53 am

Oh wow thats sooo coool that watching Hey Arnold helped you learn English!! I think you speak it very well and I enjoy talking to you! Big Grin English is the only language I know and I still fail at spelling some words!
agshepherd
agshepherd

Female Number of posts : 221
Age : 37
Favorite character : Pooter
Registration date : 2009-02-25

Hey Arnold! Role Playing Game
Character Character: Helga

http://soapboxshouts.deviantart.com

Back to top Go down

Hallo allemaal! Empty Re: Hallo allemaal!

Post by Annemiek Fri Feb 27, 2009 1:41 am

Thank you ^^ That's really nice to hear!

I enjoy talking to you too! It's so cool how much we have in common XD
Annemiek
Annemiek
Admin

Female Number of posts : 518
Age : 39
Country : Netherlands
Favorite character : Eugene <3
Registration date : 2009-02-09

Hey Arnold! Role Playing Game
Character Character: Eugene

http://www.ABCreatief.com

Back to top Go down

Hallo allemaal! Empty Re: Hallo allemaal!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum